داستان بازی اساسین کرید

 

داستان الطیر و بدست آوردن سیب عدن

دزموند مای (Desmond Miles) توسط شرکتی عجیب به نام آبسترگو – Abstergo Industries برای استفاده به عنوان یک نمونه برای دستگاهی به نام “Animus” یده میشود. دستگاهی که میتواند با استفاده از DNA به خاطرات اجداد بسیار دور فرد دسترسی پیدا کند. آبسترگو دزموند را درون دستگاه قرار میدهد تا به زمان یکی از اجدادش Altair Ibn-La’Ahad برگردد. الطیر عضوی از محفل مخفی برادری Assassins در سال ۱۱۹۱ در خلال سومین جنگ صلیبی در سرزمین مقدس است. دزموند مشکلاتی در هماهنگی با دستگاه انیموس پیدا میکند ولی بلاخره موفق به ارتباط با جدش الطیر در روزهای بعد میشود. بازی از این به بعد از دید الطیر روایت میشود و گهگاه به دزموند و زمان حال باز میگردد.

 

بازی دزموند را نشان میدهد که وارد ذهن الطیر شده و به زمان او رفته است ولی همچنان دچار ناسازگاریهایی است. صدای لوسی و ویدیک (کارکنان آبسترگو) شنیده میشود. بعد از مدت کوتاهی الطیر از دستگاه که شبیه تخت خواب است بلند میشود. ویدیک توضیحاتی راجع به انیموس به او میدهد و او را وارد یک برنامه تمرینی میکند. بعد از تمرین دزموند وارد خاطرات الطیر میشود. لوسی به دزموند میگوید که با مرور برخی خاطرات الطیر او باید همگامی دهنش را با خاطرات الطیر بیشتر کند تا در نهایت بتواند به آن خاطره ای که شرکت در پی آن است برسد.


ASSASSINS CREED الطیر ,دزموند ,میشود ,خاطرات ,دستگاه ,میدهد ,خاطرات الطیر ,بعد از ,assassins creed ,به نام ,دزموند رامنبع

داستان بازی اساسین کرید نسخه ۱ (Assassins Creed I 2007)

داستان بازی اساسین کرید نسخه 2 (CREED ASSASSINS II)

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین فیلم اشپزی دانلود آهنگ جدید | فیلم و سریال | بازی و نرم افزار|اخبار روز| parsidoorbin cαƒє αηιмє معرفی کالا فروشگاهی دستگاه یو پی وی سی خدمات بازسازی ساختمان اصولی و حرفه ای خوشمزه ترین مزه ها جهان نما